Centar za pomoć

KEKS račun i KEKSICA

  • Sve o KEKS računu i pripadajućoj kartici- KEKSICI
    • Što su KEKS račun i KEKSICA?

      KEKS račun je besplatan prepaid račun povezan s aplikacijom KEKS Pay. Ako želiš, uz račun možeš naručiti pripadajuću karticu – KEKSICU. Sa svojeg KEKS računa, odnosno KEKSICOM možeš slati novac, plaćati na fizičkim prodajnim mjestima ili na internetu. KEKS račun možeš koristiti i kao kasicu-prasicu. Možeš spremiti dio svog novca za putovanje ili poklon, odvojiti neki iznos za sigurnu kupnju na internetu i još puno toga. Novac uplaćen preko aplikacije KEKS Pay iz neke druge banke na KEKS račun stiže ti isti tren, svejedno šalje li ti netko novac u večernjim satima ili vikendom.

    • Tko može otvoriti KEKS račun?

      KEKS račun može otvoriti svaka punoljetna osoba koja je rezident Republike Hrvatske i ima važeću osobnu iskaznicu.

    • Kako mogu otvoriti KEKS račun?

      KEKS račun možeš otvoriti isključivo u KEKS Payu, potpuno besplatno i u svega nekoliko minuta. Klikni prvu ikonicu s desne strane na dnu ekrana KEKS Paya i vidjet ćeš opciju za otvaranje KEKS računa. Nakon kratke i jednostavne identifikacije možeš odmah započeti koristiti KEKS račun kao prepaid račun, a pripadajuća Visa prepaid kartica - KEKSICA ti na kućnu adresu stiže unutar 7 radnih dana.

    • Je li KEKS račun stvarno besplatan?

      KEKS račun je potpuno besplatan i nema nikakvih skrivenih troškova ili naknada. Možeš imati istodobno do tri KEKS računa i sva tri su besplatna. Podizanje gotovine na svim Erste bankomatima je također besplatno, odnosno bez bilo kakvih naknada. Također, KEKS račun možeš (zauvijek) zatvoriti u bilo kojem trenutku bez ikakvih naknada.

    • Mogu li KEKS račun nadoplatiti s računa neke druge banke?

      Apsolutno. Svoj KEKS račun možeš nadoplatiti s bilo koje kreditne ili debitne kartice (primjerice s tekućeg računa u drugoj banci), s Erste računa povezanog s aplikacijom KEKS Pay ili čak s drugog KEKS računa.

    • Mogu li otvoriti KEKS račun bez naručivanja fizičke kartice?

      Da, možeš otvoriti KEKS račun bez naručivanja fizičke kartice. U procesu otvaranja KEKS računa isključi opciju „Želim karticu“ i za tvoj KEKS račun neće biti izrađena fizička kartica - KEKSICA. Ali ako se kasnije predomisliš, karticu uz svoj već otvoren KEKS račun možeš naručiti i u nekom kasnijem trenutku.

    • Mogu li primati i slati novac sa svog KEKS računa?

      Naravno! KEKSICU možeš početi koristiti odmah nakon otvaranja KEKS računa, a nudi i više od toga. KEKS račun ima sve funkcionalnosti koje ima i KEKS Pay. KEKS račun možeš nadopuniti sa svojih povezanih kartica/računa te s njom slati novce prijateljima, plaćati na prodajnim mjestima, plaćati parking, kupiti bon za mobitel, nadoplatiti ENC uređaj, plaćati na internetu itd. KEKS račun ti može nadopuniti i netko drugi, tako da ti pošaljem novac preko KEKS Paya. Jednostavno, zar ne?

    • Kako izgleda proces otvaranja KEKS računa kroz aplikaciju KEKS Pay?

      Da bismo ti mogli otvoriti KEKS račun, moramo se uvjeriti da ispunjavaš uvjete te po zakonu moramo utvrditi tvoj identitet. Ako već nisi klijent Erste banke, u procesu otvaranja KEKS računa kroz KEKS Pay zamolit ćemo te da skeniraš svoju osobnu iskaznicu. Potom ćemo te kroz aplikaciju KEKS Pay zamoliti da skeniraš svoje lice u svrhu utvrđivanja identiteta. Ovaj korak je važan i za tebe osobno jer zbog utvrđivanja identiteta nitko ne može zlorabiti tvoju osobnu iskaznicu kako bi otvorio KEKS račun za sebe.

    • Imam poteškoća pri skeniranju osobne iskaznice i/ili lica, radim li nešto krivo?

      Možda se nalaziš u previše mračnoj ili presvijetloj okolini. Preporučamo skeniranje u zatvorenoj prostoriji. Osobna iskaznica mora biti u fokusu te kamera tekst s nje mora moći lako iščitati. Osobnu iskaznicu potrebno je centrirati na ekranu, a mobitel drži mirno. Za skeniranje lice vrijede ista pravila. Ako ne uspijevaš skenirati osobnu iskaznicu i/ili lice, prati upute na ekranu ili pokušaj promijeniti okolinu (promijeni prostoriju, pokušaj upotrijebiti više/manje svijetla i slično).

      Ako je tvoja osobna iskaznica istekla, oštećena, nečitljiva, savijena ili na bilo koji način nevažeća, nećeš je moći iskoristiti za otvaranje KEKS računa.

    • Koliko dugo vrijedi KEKS račun?

      Tvoj KEKS račun nema ograničeno trajanje, no fizička kartica - KEKSICA istječe nakon 4 godine od narudžbe. Neposredno prije isteka aktivne kartice, na tvoju kontakt adresu ćemo ti besplatno poslati novu KEKSICU

    • Stigla mi je kartica, kako je mogu aktivirati?

      Kada kartica- KEKSICA stigne poštom na tvoju adresu, u aplikaciji (KEKS račun - detalji) pronaći ćeš opciju za aktivaciju kartice. Prateći upute na ekranu, u označena polja upiši datum isteka sa stražnje strane tvoje kartice. Iako je kartica beskontaktna, za PRVU transakciju na prodajnom mjestu ili bankomatu moraš je umetnuti u fizički uređaj (bankomat, EFTPOS) te transakciju potvrditi PIN-om.

    • Nestala mi je KEKSICA, što sada?

      Unutar aplikacije KEKS Pay, među detaljima KEKS računa pronađi opciju za blokiranje/deblokiranje kartice te opciju za prijavu nestanka kartice. Ako zbog nestanka želiš naručiti novu (zamjensku) karticu, izrada nove kartice se naplaćuje.

    • Izgubio sam pristup KEKS Payu, mogu li i dalje koristiti karticu?

      KEKSICU i dalje možeš koristiti sve dok ne potrošiš novce s nje, tj. s povezanog KEKS računa.

    • Imaju li druge banke naknadu za nadoplatu KEKS računa?

      Tvoja banka ili izdavatelj kartice možda ima naknadu za ovakvu transakciju. Svakako provjeri koji je iznos naknade (ako postoji) sa svojom bankom ili izdavateljem kartice koju želiš koristiti za nadoplatu.

      Također, uzmi u obzir da (ovisno o načinu na koji nadoplaćuješ svoj KEKS račun) može postojati trošak konverzije iz sredstva kojim plaćaš u hrvatske kune. KEKS račun naime možeš nadoplatiti samo kunama. Međutim, ako KEKS račun želiš nadoplatiti sredstvima u stranoj valuti ili kriptovaluti, moguće je da će ti tvoja banka zaračunati „naknadu“ za konverziju u kune. Mi nažalost nemamo nikakvog utjecaja na naknade koje svojim klijentima nameću druge banke.

    • Promijenio sam mobitel, mogu li vratiti KEKS račun u novo instaliranu aplikaciju KEKS Pay?

      Prilikom prijave u aplikaciju KEKS Pay na novom mobitelu ponudit ćemo ti da vratiš svoje KEKS računw u aplikaciju, to jest da ih povežeš sa svojim KEKS Payom.

    • Uz koji račun se veže KEKSICA?

      KEKSICA se veže uz KEKS račun. KEKS račun je prepaid račun elektroničkog novca, otvoren kod Erste banke u tvoje ime.

    • Može li se KEKSICA dodati u Apple Pay i kako?

      Da, KEKSICU možeš dodati u Apple Pay. Dodavanje kartice možeš napraviti u aplikaciji „Wallet“. Unutar aplikacije odaberi ikonu „+“ i prati korake za dodavanje kartice. Ako želiš KEKSICU dodati u Apple Watch, otvori aplikaciju Apple Watch na svom iPhoneu, zatim odaberi „Add Credit or Debit Card“ i prati korake za dodavanje.

    • Mogu li KEKSICA podizati gotov novac na bankomatima drugih banaka u RH?

      Da, karticom možeš podizati gotovinu na svim bankomatima u RH i svijetu koji prihvaćaju Visa kartice. Naknade za podizanje gotovine na bankomatima Erste banke nema, a naknade za podizanje na drugim bankomatima se nalaze u dokumentu

    • Mogu li s KEKS računom ući u minus?

      S KEKS računom ne možeš ući u minus tj. ne možeš potrošiti više od raspoloživog stanja, ali pazi da imaš dovoljno raspoloživih sredstava, primjerice kod naplate usluge korištenja bankomata drugih banaka i/ili obračuna tečajnih razlika prilikom online plaćanja u stranoj valuti.

    • Mogu li promijeniti PIN kartice na bankomatima Erste banke?

      Da, PIN svoje kartice možeš promijeniti na svim bankomatima Erste banke i to bez naknade.

    • Gdje mogu vidjeti transakcije koje napravim KEKS računom, odnosno KEKSICOM?

      Sve transakcije koje napraviš KEKS računom, odnosno KEKSICOM spremljene su u svojoj aplikaciji KEKS Pay ili na mjesečnom pregledu transakcija koje dobivaš na svoju e-mail adresu.

    • Mogu li primati plaću/mirovinu na KEKS račun?

      Nažalost, na KEKS račun ne možeš primati plaću ili bilo koji drugi oblik stalne, povremene ili jednokratne naknade.

    • U aplikaciji dobivam pogrešku vezanu uz iskorišten limit. O čemu se radi?

      Za KEKS račun iz zakonskih razloga postoji određeni set limita za primanje, slanje, maksimalni saldo (stanje) te maksimalni ukupni iznos koji na nju možeš primiti. Više o limitima pronađi u Općim uvjetima korištenja KEKS računa, a stanje svojih limita možeš uvijek provjeriti u aplikaciji KEKS Pay (vidi pod Profil -> Limiti).

Skini aplikaciju i uživaj u slatkim transakcijama!

#SlatkeTransakcije

Često postavljana pitanja

Je li korištenje KEKS Paya sigurno?

Pogledaj više
Google Play
Keks