Centar za pomoć

Što je KEKS Pay

  • Aplikacija
    • Tko može koristiti KEKS Pay?

      KEKS Pay je aplikacija koju je razvila Erste banka, a mogu je koristiti apsolutno svi, bez obzira na to u kojoj banci imaju račun ili karticu.

    • Je li korištenje KEKS Paya sigurno?

      Potpuno. Osim što pristup aplikaciji zaštićen PIN-om ili biometrijskom autentifikacijom, sve transakcije podliježu obaveznim sigurnosnim provjerama prema PSD2 regulativi EU-a – tvoji podaci su kriptirani i i pohranjeni na zaštićenim serverima prema strogo reguliranom PCI DSS sigurnosnom standardu. Također, niti razvojni tim KEKS Paya, niti bilo koja treća strana u procesu transfera sredstava nema pristup podacima tvoje kartice.

    • Kako mogu aktivirati / deaktivirati prijavu biometrijskim podacima (TouchID/FaceID)?

      Jednostavno. U glavnom izborniku aplikacije odaberi opciju "Moj profil". U rubrici "Postavke aplikacije" pronađi opcije prijave biometrijom (FaceID/TouchID) i tamo odaberi aktivaciju ili deaktivaciju. Svoj odabir ćeš morati potvrditi unosom PIN broja.

    • Što ako pogriješim pri unosu PIN broja tri puta?

      Dešava se i najboljima. KEKS Pay će resetirati na osnovne postavke, što znači da ćeš se morati ponovo prijaviti. Iz sigurnosnih razloga, svi tvoji računi ili kartice bit će izbrisani, ali sve ostale postavke bi trebale biti na mjestu.

    • Moj mobitel je izgubljen / ukraden. Kako da pristupim KEKS Payu?

      Duboko udahni i javi nam se na erstebank@erstebank.hr ili 0800 7890.

    • Koje osobne podatke prikupljate i za što ih koristite?

      Sve informacije o tome koje osobne podatke prikupljamo i za što ih koristimo pronađi u dokumentu "Politika privatnosti" u svom KEKS Payu.

    • Koji uređaj moram imati ako želim koristiti KEKS Pay?

      Koji god želiš, mi ne diskriminiramo, ali ipak postoje neka ograničenja. Ako koristiš Android, moraš imati instaliranu i ažuriranu verziju operativnog sustava Android 4.4. (KitKat) ili noviju. Ako koristiš iOS – moraš imati instaliranu i ažuriranu verziju operativnog sustava iOS 9 ili noviju. Za sve uređaje potreban ti je pristup internetu te je iznimno bitno da redovito osvježavaš operativni sustav i sve sigurnosne postavke.

    • Nije mi stigao aktivacijski kôd, što da napravim?

      Još jednom provjeri upisani broj telefona. Ako je broj točan, odaberi opciju "Pošalji ponovo" i pričekaj minutu do dvije. Ako niti nakon tog vremena ne dobiješ aktivacijski kôd, javi nam se na erstebank@erstebank.hr ili 0800 7890.

    • Mogu li deaktivirati prijavu u aplikaciju PIN-om?

      Iz sigurnosnih razloga ne možeš deaktivirati prijavu PIN-om.

    • KEKS Pay me traži da ponovo unesem svoj PIN ili skeniram biometrijske podatke. Zašto?

      Nakon nekog vremena, KEKS Pay će te tražiti da se ponovo prijaviš ako želiš nastaviti koristiti aplikaciju. Tako smo svi zajedno sigurni da je tvoj KEKS Pay – siguran.

  • Profil
    • Kako mogu dodati ili promijeniti svoju fotografiju (avatar)?

      Ništa lakše. Otvori glavni izbornik i odaberi opciju "Moj profil", a zatim na samom vrhu prozora aktiviraj opciju dodavanja fotke. Nakon toga se nasmiješi, opali selfie ili dodaj već postojeću fotku iz svoje galerije.

    • Imam novi mobitel. Što sad?

      Nakon što ubaciš svoju SIM karticu u novi uređaj, instaliraj KEKS Pay i prijavi se. Sve razgovore, grupe i transakcije pronaći na svom novom mobitelu. Iz sigurnosnih razloga, svi računi i kartice bit će izbrisani i morat ćeš ih dodati ponovo. Nakon svega toga, KEKS Pay više nećeš moći koristiti na starom mobitelu.

    • Što su blokirani korisnici?

      Blokirani korisnici su svi oni korisnici KEKS Paya s kojima više ne želiš imati posla u aplikaciji. Ako neke od njih blokiraš slučajno ili ih poželiš odblokirati iz nekog drugog razloga, pronaći ćeš ih sve u svom profilu, pod "Blokirani korisnici".

Skini aplikaciju i uživaj u slatkim transakcijama!

#SlatkeTransakcije

Često postavljana pitanja

Je li korištenje KEKS Paya sigurno?

Pogledaj više
Google Play
Keks