Mogućnosti

Autoosiguranje

Autoosiguranje je postalo KEKSy!

Registracija je iza ugla? Odlično!

Dodaj svoje vozilo - ili vozilo nekog iz obitelji - u aplikaciju KEKS Pay, bilo kada tijekom godine.

Usporedi ponude autoosiguranja, odaberi onu koja ti najbolje odgovara, i to je to!

A kako je život lakši uz KEKS, možeš računati na podsjetnik za produljenje registracije vozila (i novu policu autoosiguranja)!

Distribuciju osiguranja obavlja Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju. HANFA datum dozvole za rad 9. 8. 2013, Klasa UP/I-453-02/13-37/38

Ubaci svog limenog ljubimca u KEKS Pay!

Dodaj svoja vozila (i vozila obitelji) u KEKS Pay Autoosiguranje. Zašto? Jer na jednom mjestu možeš riješiti cijelu priču oko autoosiguranja!

Prijateljski podsjetnik!

Na vrijeme ćeš dobiti podsjetnik na produljenje registracije. Zašto? Jer život je lakši uz KEKS!

Saznaj sve o policama u appu

Na jednom mjestu usporedi ponude obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti, odaberi i brzinski kupi policu – za sebe ili za nekog drugog.

Dodatna pokrića su već u aplikaciji!

Zaštita bonusa, popularna Autonezgoda, pomoć na cesti i druga dodatna pokrića – odaberi ih jednim klikom!

Bez papira, bez printera – i bez brige!

Polica autoosiguranja, ali i sva popratna dokumentacija, stiže ti na mail i u KEKS Pay app u PDF formatu. Polica se automatski bilježi u sustavu CVH, što znači da za registraciju ili policijsku kontrolu ništa ne trebaš printati – a šume mogu mirno spavati!

Ljetna akcija!

Spremili smo ti nagradu!  Plati policu autoosiguranja i uz nju ti po želji šaljemo KEKSy ručnik za plažu. 

Nagradna akcija traje do 31.8.2024. ili do kad ne podijelimo svih 400 ručnika. Pravila za sudjelovanje provjeri ovdje!

Informacija

Distribuciju osiguranja obavlja Custodia d.o.o za zastupanje u osiguranju. HANFA datum dozvole za rad 9. 8. 2013, Klasa UP/I-453-02/13-37/38. Educirani djelatnici korisničke podrške ti stoje na raspolaganju tijekom cijele godine.

Često postavljana pitanja

  • Mogu li policu platiti na rate?

    Nažalost, plaćanje na rate zasada nije moguće.

  • Mogu li promijeniti račun/karticu prilikom kupnje police AO osiguranja?

    Prije potvrde transakcije moguće je na zaslonu plaćanja odabrati račun ili karticu koju želiš teretiti.

  • Mogu li dodati više vozila za dobivanje podsjetnika na istek registracije?

    Možeš. Potrebno je unutar funkcionalnosti Autoosiguranje odabrati „Moja vozila“ i jednostavno dodati novo vozilo.

  • Kako mogu obrisati vozilo da više ne dobivam podsjetnik za istek registracije?

    Potrebno je unutar funkcionalnosti Autoosiguranje odabrati „Moja vozila“ te pritisnuti na ikonicu kantice, zatim odabrati vozilo za koje ne želiš primati podsjetnike te potvrditi brisanje na prikazanom gumbu.

  • Gdje ću dobiti policu nakon izvršene uplate?

    Kupljena polica zajedno s ostalom dokumentacijom (Uvjeti osiguranja, Zelena karta, Europsko izvješće o nezgodi) stiže korisniku na e-mail i u aplikaciju KEKS Pay te je u svrhu registracije vozila ili policijske kontrole NIJE potrebno printati s obzirom da je polica automatski pohranjena u bazi Centra za vozila Hrvatske (CVH).

  • Mogu li kupiti policu obveznog osiguranja za vozila koja nisu u mom vlasništvu?

    Korisnik može kupiti policu za sebe ili za bilo koju drugu osobu (npr. člana obitelji).

  • Mogu li kupiti policu za vozilo koje prvi puta registriram?

    Nažalost, kod prve registracije vozila nije moguće kupiti policu putem aplikacije KEKS Pay.

  • Zašto ne mogu kupiti policu za vozilo koje glasi na pravnu osobu?

    Zasada je u aplikaciji KEKS Pay moguće kupiti policu obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobna vozila i motocikle koji su u vlasništvu fizičkih osoba. Vozila pravnih osoba ili obrta nisu podržana.

  • Mogu li kupiti policu osiguranja za TAXI, rent-a-car, vozilo u leasingu ili osobno vozilo posebne namjene?

    Nažalost, za navedene vrste vozila se u aplikaciji KEKS Pay ne može kupiti polica osiguranja.

  • Gdje mogu u aplikaciji vidjeti svoje kupljene police AO osiguranja?

    Pregled kupljenih polica ti je dostupan na zaslonu „Moja vozila“ unutar funkcionalnosti Autoosiguranje.

  • Mogu li podatke o kupljenoj polici poslati na e-mail?

    Na zaslonu s detaljima AO police pronaći ćeš gumb „Pošalji na e-mail“. Pritiskom na gumb će ti polica zajedno s pripadajućom dokumentacijom biti poslana na e-mail.

  • Platio sam policu AO, ali mi nije stigla na e-mail niti ju vidim u aplikaciji KEKS Pay. Što da radim?

    Otprilike 15 minuta nakon plaćanja prilikom kupnje AO police, dobit ćeš push poruku i u KEKS Payu ćemo ti omogućiti da unutar 5 dana samoinicijativno storniraš uplatu ili nazoveš distributera osiguranja radi rješevanja nastale situacije. Bez brige, nećeš ostati bez novca i u konačnici će se svaka situacija riješiti! U KEKS Payu uvijek možeš pronaći Asistenta (chat bot), upiši „storno police“ i pronaći ćeš upute i mogućnost storna uplate. Kontakt podaci distributera osiguranja Custodia doo su: office@custodia.hr ili (+385) 01 555 0666.

Pogledaj sve
Loading...