Mogućnosti

KEKS Pay režije

Primaj i plaćaj režije direktno preko KEKSA, BEZ naknada

Plati režije potezom prsta

S KEKS Pay režijama možeš jednostavno primati i plaćati račune za režije više od 80 izdavatelja, sve preko apliacije KEKS Pay. BEZ naknada, čak i ako živiš u inozemstvu!

Ovu ti uslugu omogućujemo zajedno sa sve više komunalnih poduzeća, osiguranja, gradova, općina i drugih izdavatelja računa diljem Hrvatske.

NOVO! A1 Hrvatska je u KEKSU!

Aktiviraj A1 u KEKS Pay režijama.

Prijeđi na digitalnu stranu

Jednom kad se odlučiš za primanje KEKS Pay režija računi ti više neće dolaziti na kućnu adresu, nego digitalno u aplikaciji, dodatno u PDF-u i ako hoćeš, na mail. Ovako poslani računi vrijede kao i papirnati, samo su puno praktičniji (i ekološki prihvatljiviji).

Besplatno preuzmi aplikaciju KEKS Pay na svoj mobitel.

Otvori je, odaberi opciju „KEKS Pay režije“ i prati jednostavne upute.

Dodaj svoju debitnu ili kreditnu karticu (Visa, Mastercard®, Maestro®, Diners Club) i račune plaćaj sigurno i brzo.

Prati sve na jednom mjestu

Zaboravi na neuredne fascikle sa starim računima. KEKS Pay je tvoja nova arhiva! Sve imaš spremljeno u aplikaciji, uplate su ti dostupne čak 11 godina, a računi u PDF-u najmanje dvije. A recimo da deinstaliraš aplikaciju pa je opet instaliraš — sve ti je i dalje spremljeno i dostupno!

Bez penala za otkazivanje

Ako ikad poželiš, od usluge KEKS Pay režije možeš odustati bez ikakvih naknada ili penala. Probaj i vidi kako ti se sviđa, bez obaveza!

Račune možeš platiti i skeniranjem!

Čak i ako se ne odlučiš za KEKS Pay režije, svoje račune možeš platiti i jednostavnim skeniranjem 2-D koda na uplatnicama. Naknada u tom slučaju iznosi 0,30 eura po uplatnici.

Često postavljana pitanja

  • Što ako deinstaliram pa kasnije ponovno instaliram KEKS Pay?

    Ako deinstaliraš i ponovno instaliraš KEKS Pay, pristigli računi i povijest KEKS Pay režija će ti ponovno biti dostupni.

  • Koliko dugo se čuvaju KEKS Pay režije i pripadajuće uplate?

    KEKS Pay režije (PDF račune) čuvamo najmanje dvije godine i one su ti cijelo vrijeme dostupne, a pripadajuće transakcije 11 godina.

  • Mogu li naknadno stornirati uplatu?

    Ne. Ako želiš stornirati uplatu, to ćeš morati dogovoriti direktno s izdavateljem računa kojemu je doznačena uplata.

  • Mogu li unaprijed zadati nalog da se uplata provede na datum dospijeća računa ili zakazati automatsko plaćanje računa?

    U ovom trenutku to nažalost nije moguće.

  • Tko obrađuje moje osobne podatke?

    Tvoje osobne podatke obrađuju Erste banka, izdavatelj računa te informacijski posrednik u skladu s GDPR-om i svim drugim relevantnim propisima.

  • Kome se mogu obratiti u slučaju pogreške na računu ili uplatnici?

    Isključivo izdavatelj računa je odgovoran za sadržaj poslanog računa i pripadajuće uplatnice. Za sva pitanja se obrati direktno izdavatelju.

Pogledaj sve
Loading...